VM hockey 2011

 Hejsan!

Lite hockey snack här! :D
Idag ska jag kolla på hockey finalen i VM! Sverige- Finland. Ska blir kul att se vem  som vinner. Det är klockan 20.00 idag!
Idag spelar också Tjecken-Ryssland om tredje platsen. Det ska också bir kul eftersom båda lagen är bland dom bästa i världen men misslyckas och kom inte till finalen. Först trodde jag att Tjeckien och Ryssland skulle spela i finalen men så var det inte. Som tur var så är det SVERIGE! Jippii!

Jag vet inte hur det kommer sig att jag tycker om hockey men jag tycker att det är kul att kolla på. Inte så långtråkigt som fotboll. Fotbollen är bara kul när Sverige spelar (tycker jag) 

Vi håller tummarna för Sverige :)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!