BILDBOMB FRÅN LANDET


hahahahahaha me gangsta


joel skiiiiiiiiiiit söt på den här bilden! hahaha men jag är nog lite sötare ;)


Emil i Lönneberga


Är det Vilmer som är för lång eller Yuna som är för kort?! o.o


Pedofil + Scarface = Joel


Inte så skönt att ligga under en madrass + Vilmer som väger lika mycket som tre elefanter kan jag säga!


Gangstern leker emil i Lönneberga


hahahahahahha dog av garv, hans mössa!


va leker du? coolz?


aaaw vilmer ser ut som en liten valp


Yuna FÖRSTÖRDE min fina fina bild! HAHAHAHAHAHAH


dags för en brasa!


HAHAHAHAHAHAHHAHAAH YUNA!!!!


BASTUUUUUUUU!!!!!!


ahahhahaha rumpis


mysigt i bastun! fick bara bild innan och efter. det var ju blött hallå?


brasan i mörkret. det var kolsvart kl16. true story brooo


joel var mycket duktig!


vilmer påväg till himlen


coooooooool! HAHAHAHHAHA kolla hans min!


hej! heheheheheheh


vi tog en prominix till stranden och det var iiiiiiiiiisssss!!!


joels gamla vanliga min.


coooling och hans coola min


Orkar inte skriva som text. Ni kanske ser hur vi har haft det...underbart!♥









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!