FACEBOOK

HEEEEEEJ!!
har suttit och chattat med folk på facebook i några timmar nu. hahaha kul ju!! idag har man varit hemma heeeeeeeela dagen! har inte fått nån frisk luft alls så nu sitter jag här och ser ut som en hmmmm ZOMBIE! ska antingen nörda facebook en stund till eller så ska jag börja kolla på min favvo thaiserie. har massor med choklad&chips&muffins&ostbågar&kakor&liite läsk. fan vad grym fredagskväll. hoppas ni har haft lika bra. tjaarå!



Lite bilder från igår när vi var tvugna att vänta på en hyrbil ute i ingenstans. Jodå vi väntade vid ett ställe som heter Dragon Gate. Det är typ ett kinesisk ställe. Restaurang & Museum tror jag det är, kanske hotell också. Där väntade vi i drygt en timme. Såå vi passade på och tog lite bilder. Det här är bara några av de. Mer bilder kommer imorn. cya!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!