fml

tja!
jag är så jävla sur. vet inte varför. ellej jo, kanske för att jag tappade bort en nyckel som ej är min men är ändå sur, är jag en surkärring då? oach att skoldagar är så jävla långa och tråkiga så man vill bara dö?! Kom hem och såg ut som en surpuppa och ville göra något kul. kom på att Joel och Omar ska gå på bio så jag ringde och fråga om jag kunde komma. jepp bio imorn! När jag gick till biografen och skulle möta de och köpa biljetter så var Vilmer och Hakan också där. Fan att jag inte hann fråga någon tjej, FAN! på vägen hem ringde mamma om vi ville äta sushi och det var jag som fick gå upp till Vällingby igen för att köpa. haha känner att mitt liv är så jävla tråkigt just nu. ÅÅHHH! blir bara mer sur! nejnej nu ska jag tänka positivt. jag ska på bio imorn, snart ska jag äta sushi och idag är det TOP MODEL!!! haha hejdå!


två vackra bilder från i somras. saknar♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!