gamla tider

varning för ultragamla bilder! från sjuan tror jag eller blandat med åttan också. alla var så små, söta och gulliga.SÅKLART MAN SAKNAR


Första gången vi var i Kanaan tillsammans. alla vi.



IOS-tider


dör av chillpill hos Gamm-tiden. VARJE HELG.


sista dagen med bonden. dagen innan jag åkte till thailand. vilken bra minne jag har!


guuuud kolla mitt hår!!! hihihi gammal som sagt.


sötisar. saknar de gamla gröna långa fula skåpen. vårat skåp.


Haneen. Kollade på gamla videon. Hon var precis hur hon är nu. Förutom håret.♥


Herregud. kommer inte ihåg någonting av denna bild. Ljushalltider kanske?.


SO-lektion. Om jag kommer ihåg rätt. Lika söt som nu.


Min hemkunskapspartner. Kommer ihåg precis vad hon gjorde där. Hon lekte Romeo och Julia med min gamla mobil.


Halloween. den bästa Halloween för mig hittills.


HAHAHAHAHAHA sa ju det. små, söta och gulliga. Nu ser man hur mycket vi har vuxit.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!