Igår!

Heejhej! Nu kommer bilder från igår och jag har ju inte berättat om vad jag gjort igår. Det ska jag göra nu för igår så var jag så trött och hade inte lust att blogga. Men i alla fall som jag skrev förut så skulle jag till skolpolisbio i Sergel och ja jag mötte upp Yasmin och Flora kl.8 på morgonen och åkte tunnelbanan. Där hände det nåt läskigt. (Bädda ner ett inlägg om ni inte har läst) Vi var sena pågrund av det. På skolpolisbio fick vi se Tintin i 3D. Jag tyckte den var bra faktiskt. Efter det så var jag Yasmin skit hungriga så vi käkade på Burger King där i närheten. Vi började gå och kolla på kläder och lekte fotomodel i stan , haha kul :) Från ingen stans från att vi gick från Hötorget kom vi till gamla stan eller slussen :P Vi tänkte tågluffa men visste inte vart så vi åkte bara hem till Vällingby och där satt vi på donken och åt glass. Sen vid 17.30 så kollade vi på bio. Filmen: In time  Den är jättebra, rekommenderar starkt! :) Filmen slutade 19.30 och när jag och Yasmin var påväg hem så var det några snorungar eller fjortisar som  kastade ner ett ägg på oss.. Tur att de inte prickade. Tänkte gå upp och kolla men var rädd att jag skulle komma hem stinkade av ägg och så kommer Thomas undrar vad jag hade gjort, så gjorde inte det.

Det har varit en underbar dag igår! ♥ Kärlek till Yasmin och Flora.


Trodde det skulle komma snygga killar men nää. Bara wannabe fjortisar :P












Hänga gubbe! Jag äger hahaha <3





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!