Jävla töntar som leker coola?

Tjoo. Idag har det varit sådär i skolan. Hade temadag ''ekonomi'' efter skolan har det hänt massor. Varit med i bråk.  Detta bråket handlar inte om mig men en kille i mina klass som blev misshandlat och jag och mina kompisar skulle känna oss så skyldiga om vi inte gjorde nåt så vi var 6 st som sa till dom. De slutade inte så då Yasmin ringde polisen. De trodde inte att vi skulle ringa polisen. När vi väl gjorde det blev dem så jävla rädda och bara sprang iväg. 4mot 1. Jävligt fega! Såå imorgon är det prat med lärarna och rektorn. Vi är inte ett dugg rädda. Det här händer om och om igen. Nu få det fan va nog! Det är så synd om honom. Blir så arg när jag tänker på det. Men jaja orkar inte berätta allt, vi få se vad som händer. hejdå ♥



Postat av: Anonym

Heej :) vad bra blogg ni har !

Men gud MISSHANDAD !? Vad bra för dem att dem blev JÄVLIGT rädda !!

Ha det bra :)

2011-11-26 @ 16:24:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!