kära bloggen

hej på er!
kom hem för ungefär en halvtimme sen. varit i Donken med Hivron&Vilmer. Ätit glass och nått annat gott. numnum. Ville inte komma hem direkt därför att jag vet att jag har en bunt med plugg som jag måste kunna till imorn. tråkiiiigt! Matteprovet gick helt okej. tror att jag har ett fel. det blir MVG men inte felfritt. it sucks! omgg!! fredag imorn!! yaaay! juste! vi kollade på en film på SO, den heter Führerns elit. Den var superduper sorgligt! lite dåligt slut men annars var det en väldigt bra film! Den handlar om en kille som börjar på en nazistisk elitskolan. hihihi nu måste jag nog börja plugga. hejdå


me todaaay
today is thursday and tomorrow i FRIDAY!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!