musikmusiiiiiik

heeej!
just nu sitter jag här och checkar lite facebook, lite bloggar och spotify. vårrllarna var supergoda, som alltid. Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske titta igenom alla broschyrer jag tagit från mässan. ska försöka läsa lite innan jag ska sova också. måste höja mitt svenskabetyg! MÅSTE! ska försöka sova tidigt också. försov mig imorse. inte kul med stress kan jag säga. haha skriver mer när jag ska sova. puss

här kommer lite bilder från höstlovet. eller den dagen höstlovet precis började. hos Sara.
Vilmer-style


Kareem-style. gangsta


damn vilket stort huvud jag har


öhhh hehe bilderna är från Helenas SYSTEMKAMERA!!! VILL HA!!


GAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA det är en krokodil-groda!


min man!♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!