Nudlar+thaiserie = BÄST!

Hejheeej!
Just nu ska jag äta min sista koppnudel. muuums! Och kolla på min favorit thaireie. Idag har man varit i skolan och chillat ute med killarna en stund sen var chillade en stund med Hivron också. Så himla skönt att bara sitta och chilla och snacka om allt möjligt. Så kul man kan ha med henne, bara sitta och snacka så skrattade vi ändå mycket. haha som vanligt. Seare på kvällen var jag ute med Joel&Vilmer.Blev inga bus eller godis. haha kände för att vi är lite för gamla. Såå vi bara tog en skön promenad till Grimsta men Yuna fick inte komma ut så vi tog en promenad hemåt igen. sen hade jag sjukt tråkigt så satte på tv:n och glodde på Jersey Shore. Tyst. hahaha och juste Glad Halloween på er allihopa! Ses!
Jag! Hahahaha Halloween förra året!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!