See you tomorrow

¡HOLA!
hahaha Ska fixa mig och hoppa in i sängen nu. Har liiiiiiiitelite ont i halsen. Fan vad dammigt mitt rum är?! haha random jajajaaaa gissa vad?!?! jag har sovmorgon imorn! yaaay! inte så ofta man får 2 sovmorgon i samma vecka. Vi får inga sovmorgon alls nästa. I måndags var den första på hela terminen och imorn är den andra. så man blir ju lite överlyckligt! hihihi Har fått en ny bok från svenskan. Den handlar om en kille som blir jättejättekär. ska nog ta och börja läsa den nu. hahaha vill veta hur killar känner sig när de blir kära. haha första gången jag läser en bok frivilligt. menmen godnatt nu. puss♥
ps. några video från landet kommer upp på blogge imorn.

Tumblr_lpu1kvllzq1qcybe1o1_500_largeLuckyoptimist.com-story_large




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!