Skitdag!

YES! Måndagen är över! Tröttaste måndagen för mig idag! Jag höll på att somna på varenda lektion.
Värst var det på hemspråket, sista lektionen. Jag gäspade och gäspade + att jag är skiit hungrig.
 Åt så lite lunch för maten i skolan idag var blää. Jag är jättetrött men vill inte gå och vila nu för då kommer jag inte kunna sova när det är dags att sova, då blir jag pigg istället. Precis så var det inatt.
Jag somnade vid 22.00-22.30 och vaknade upp 0.12. Och gissa när jag somnade om igen?
Jooh vid 3 på natten så inte konstig att jag är jävligt trött nu. 
Och vet ni vad! Jag har glömt min mobil i Floras väska! Inte min dag idag kan jag säga.
Men aja nu är det middag iaf, hejdå♥

 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!