soft helg!

heeellllllooooooo!
har packat. har glömt att berätta för er att imorn ska jag&Yuna&Joel åka till Vilmers landstället och softa där denna helg. mysigt! Åker imorn vid fem och är tillbaks på söndag. Kommer inte kunna blogga tror jag men ska ta massor med bilder :D ska bli kulkul! är så himla trött på skolan och allting så det ska bli skönt att få chilla på landet, bada och basta wohooo!!! Vilmer har berättat att man ser stjärnorna jättebra på landet. åhhh vill se!!! men nu måste jag läsa den där skit boken. sista kapitel. någon är glad här!!hahaha ha en skön helg på er! Vi hörs på söndag! godnatt♥


jag&Vilmer&Yuna&Joel
arkivbilder




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!