Svar på frågorna Del 1

Frågan av: Valentina! ♥

tja ..hur gammal e du ?
var bor du ?
när fyller du år ?
när ska vi träffa ?
har du en bästa vän ?
puss

Svar på frågan

Heej! Jag är 13 år.
Jag bor i Stockholm/Vällingby.
Jag fyller år den 18 april.
Jaa du, det var 2 år sen vi sågs. Jag vet inte riktigt när. Men vi måste ses iaf♥ 
Jaa, jag har 3 personer som står mig nära :)
Puss på dig med gumman :* ♥


Frågan av: Anonym     

Hej hur många har du varit ihop med ?

Svar på frågan

Oj.. Om man ska räkna med sen jag var liten, sen 6års och jag inte hade en aning om vad kärlek var  
så går det inte att räkna. Mamma berättade att jag kunde vara ihop med en kille den dagen och i den andra nästa dag efter så jag vet inte riktigt men om man räkna från dom jag kommer ihåg. Här i Sverige så är det 3-4 st :) Kram♥


 

Frågan av: Yasminthegreatest

Är jag bäst eller bäääääst? ;)

Svar på frågan

Förr hade jag sagt att det inte finns dumma frågor men tydligen så finns det en här :P
Jaaa du Yasmin. Det här är en svår fråga. Tyvärr måste jag säga att du är verkligen inget av de här atenativerna jag kan välja mellan. ! Hoppas du blir nöjd med svaret! PUSS :* ♥ ahahhaha

 


 


Frågan av : Anonym

Välj 3 av dina närmsta vänner och förklara värför du valde dom. Säg också något negativt och var fulltärlig om.
Vem är D och S ?
Eran blogg är grym :P <3

Svar på frågan

Dom 3 som är mina närmsta kompisar är Yasmin, Kenji och Paisan. Yasmin och Kenji har varit bra vänner sen 6års om jag ingte minns fel. Då i  mitten av 3an så blev jag bra kompis med Yasmin och Paisan började i vår klass i 4an. Alla vi 3 blev nära vänner. I 5an var det bästa året. Det var då vi var som tajtas. Vi gjorde allt ihop. I skolan och efterskolan.

Yasmin:

Hon är en tjej som är omöjligt att glömma! Vi har varit jättetajta. Vi är ju såklart jättebra vänner nu men vi var tajtare i 5an. Väldigt många saker har förändras och det är ju såklart vanligt. Det känns som om jag alsrig kommer hitta någon jag kan vara tajtare med. Vi förstår varandra och vi bråkade knappt. Jag eller Yasmin kunde säga halva meningen av det vi vill säga och ändå förstår vi varandra. Vad vi vi försökte säga och om vad medans dom andra inte fattar nått. Det finns så mycket posetiva saker om henne. Även om jag ska skriver hela natten och skrivaså kommer det aldrig ta slut. För andra är hon kanske inte en perfekt kompis men för mig är hon det. Hon har allt och jag vet inte om jag någonsin kommer hitta en kompis som henne ♥

Paisan:

Han är en otrolig kille som är bra för att förstår tjejer. I alla fall mig och Yasmin. Varje gång jag är nere så kommer han med sina skämt som han vet att det fungar och det gör det. Det får mig att skratta. Vi är nära och jag ser honom som både en tjej kompis och kill kompis haha. Väldigt många vet jag tror att vi är kära men det är vi INTE. Vi skojar, skrattar, skojbråkar och såå ofta men vi är bara bra vänner. Det får andra att tror att vi är kära. Det finns väldigt många posetiva saker med Paisan men även så finns det några negativa. Det negativa som jag tycker är med honom är att hans humör svänger och det irritera med oftast. På morgonen så kan han vara på jättebra humör medans vid lunchen skitsur. Så det är väldigt svårt för mig och andra att följa hans humör. Men  han en suuuper vän! ♥

Kenji:

Kenji är en tyst kille kan man tycka men om man känner honom så är han inte direkt så. Han är som en lillebror för mig. En tyst kille som oftas brukar hålla saker inom sig men väldigt väldigt omtänktsam oskyldigt liten pojke :P När man frågar killarna saker så brukar dom svara som dom tycker men Kenji kan ibland bara svara
'' jag vet inte'' för att hellre vill hålla det inom sig. Fast vi vet att han tycker nåt. Det är absolut inte fel om man inte vill berätta men jag tycker det verksr så jobbigt att hålla allt själv så jag förstår inte hur han klarar det.
Men ja alla är olika :) En såhär bra vän jag har!♥

Just varför jag valde dom:

Jag valde dom för att jag har alltid tyckt att dom är mina allra bästakompisar. Jag har inte kännt dom sådär jättelänge, tanken på många som har kännt och varit bästakompisar sen dagis men jag känner ändå som att jag känner dom jättebra. Det är dom jag kan prata med, speciellt Yasmin. Att jag kan lita på dom extra mycket! Och att jag alltid har kul med dom :) ♥

Vem är D och S?

Guud haha det är den här sista frågan jag har funderat länge på om jag ska säga namnet på dom.

D = Vem D är så får du nog fråga Gamm. Jag tror hon har ett bra svar till dig och jaa, hon vet bättre än mig helt enkelt :)

S = En kille jag har tyckt om länge. Han e så snygg! Brukar inte tycka om någon såhär länge om jag tänker på dom jag tyckt om innan. Vet inte exakt varför, kan inte fatta det själv heller.

Jag hoppas att du har fått svar på alla frågor du undrat och tack för komplimagen förresten PUSS ♥





Postat av: Anonym

om du fick välja 2 st du skulle kunna vara ihop med i i din klass vilka skulle du tagit

2011-11-13 @ 10:34:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!