Svar på frågorna Del 3 (sista delen)


Frågan av: Lilith <3

Heeej!<3:)
1.Veem äru kär i? :) <3
2.Veem tycker du är jobbigast i dig klass ( tjejern )
3.Veem är din bästa vän?!<3
4.Vad är din största hemlighet?:)
5.Vilen kille är sötast i din klass?;)
6.Skulle du vilja lära känna mig bättre?!<3 :)
Okeej dethära är då alla frågor!<3 Puss puss på dig!:*

Svar på frågorna

Heej <3

1. Du får gissa. Ledtråden är att han e hot, han går i 7an och börjar på S <3

2. Jag kan ekänna att jag tycker några tjejer är jobbiga men jag säger inte namnet på de för dom kan bli ledsna om dom ser de.

3. Min allra bästa är Yasmin :)

4. Hemlighet är ju hemligt haha ^^
nämen näj jag vet inte. Jag har typ inga hemligheter. 
När man säger hemligheter så tänker dom flersta på vem man är kär i. Att det är en hemlighet men för mig är det inte så för typ alla i min klass vet vem jag gillar haha :P

5. Utseende så tycker jag att de är Robert :) Söt som en lillebror eftersom han e så liten

6. Klart jag vill :) En sånt här sööt tjej. Alltid posetiv så vem vill inte det ? :o

Jag kan säga att dina frågor var svåra att svara på men puss på dig med söötis :* ♥


Frågan av : Hagar 

kan du vara nångon utan dina vänner?

Svar på frågan

Neej jag är ingenting utan mina kompisar. Utan mina kompisar hade jag inte alls velat gå till skolan. Jag tycker att skolan är tråkigt men utan mina kompis skulle det vara ÄNNU mer tråkigt. Allt vara så tyst och tråkigt.. :)
Kram Hagar ♥



Frågan av Anonym

vf gör du inte vidio inlägg ?
vilcka brukar du vara med på rasten ?
vad gör du på rasterna?

Svar på frågorna

1.Jag gör inte videoinlägg för att jag låter cp på video men om du vill så kan jag kanske göra det nångång :)

2. Jag brukar vara med nästan alla tjejer i min klass :)

3.  Eftersom 6orna inte få vara inne på rasten så måste vi vara ute så då finns det inte så mycket att göra. Vi brukar hoppa långhoppret och stå och snacka på rasterna. Anledningen med att vi hoppas hopprep är bara för att man håller oss varma när man rör sig och vi har inget annat att göra om man inte vill spela fotboll med killarna dåra :) Kraam ♥


Frågan av :Alicia

Vill du byta skola ? ( rnadom xD )
Vad gillar du mest på donken ? ( random xD )
Ehhhh .... okej kommer inte på några mer frågor xD
xoxo <3

Svar på frågorna

Jaa du det var en bra fråga.. Jag har inte direkt nåt mot att gå kvar men jag tycker våran klass är skittråkiga. Ärligt talat. Killarna känns som att dom fortfarande går i 3an/4an. Det har nog inte med att jag är 1 år äldre än er. T.o.m 6A har det roligare än oss.. Allt killarna i vår klass gör 24/7 är att spela fotboll. Allt man kan snacka med dom om är antingen spel eller foboll. Inget annat. Hur tråkigt är inte det?  Men tror ändå inte att jag vill byta :)

Oj haha jag gillar ''nästan'' allt på donken och det är beroende på vad jag vill äta just när jag är där!
 Men mest Cheeseburgare, hot wings, pomfritt och cola/läsk säger vi dåå :)
Kram ♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!