take a break

yooooo!!!
Har titta på två avsnitt av en thatserie nu. ett avsnitt kvar, sen måste jag vänta till imorgon. hihihi kanske ska fortsätta titta på EMA-konserten, om jag orkar. chill lördag. har inte gjort något speciellt alls. fika, ätit på en restaurang med familjen (förresten,maten var supergod!) och suttit framför datan och glottpå thaiserie. haha imorn ska man tvätta och läxorna måste göras. faan vad tråkigt! aja. det är helt släckt i mitt rum och det enda man ser är ljus från de stearinljusen jag har tändt. (hittade sjuukt många stearinljus i olika färger i ett skåp, jag blev överlyckligt!) supermysigt. vi ses♥


den söta tårtljuset fick jag av Hivron, sööööööööt♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!