ÅH NEJ! inte måndaaaag!!!!

Heeej på er!
Min söndag har varit chill. Först tvättstuga. Sedan gick jag till skolgården för att chilla med livet med Hanna, Joel o Vilmer. Var där typ en timme, satt o snackade och garvade lite typ. Seeen Gick vi hem till mig och åt massor med godis o chips. höhöhö tjockisar! Och jaaaa lyssnade på musik och sjöng. hahaha Imorn är det skolan, halvstudiedag! Yeeeah, det innebär att vi slutar klockan TOLV. YAAAY! nu känner jag min lite förkyld så ska dra och dricka lite te. hihi CYA!


OMG JOEL?!!??! :O


hehe jag idag. hade lite tråkigt när Joel&Vilmer snackade om jagvetintevad^^
Ser ni finnen undet mitt ögonbryn? FAN VAD JAG HATAR DEN!


Vilmer! GLADGUBBE vs SURPUPPA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAA







Postat av: HANABANANA

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-10-03 @ 20:47:56
URL: http://noproblemos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!