ÅHH jag orkar inte!! :'(

hej!
vilken tråkig dag idag! eller aa, alla skoldagar är ju tråkiga! Efter skolan var jag i centrum och köpte middag. Sen kom jag hem och var så taggad inför pluggandet ( har ju prov imorn) meen efter en kvart så somnade jag! FAIL! Sen gick jag och la mig i ungefär en halvtimme. Sen ville jag äta nått därför att jag trodde att jag skulle bli piggare. Men nej! är jättetrött just nu. ÅHH! Hur ska jag klara provet imorn?!?! aja jag får väl göra mitt bästa! juste! utvecklingsamtalen gick brabra! tur! KANSKE skriver mer idag, men nu, HEJDÅ!
jag nyss.
Ni ser att jag ler men egentligen gråter mitt hjärta just nu. Tack vare honom.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!