ÅHHHH!!!

JÄVLA CP MOBIL!!!! har lust att kasta den i väggen nu!! Köp aldrig den här skiten, HTC Wildfire! Den är faktiskt ganska okej om man inte räknar med att det är superduperduperdupermega seg!!! snart tar mitt tålamod slut. jag försöker rensa lite av mina sms så det kanske blir mindre seg menmen det tar tio år innan den här segisen tar bort EN konversation! irriterande! kanske ska köpa ett nytt minneskort så det blir mindre seg? eller köpa en billig mobil som jag bara smsar med den? aja nog om den här skiten. Jag tror jag ska stänga datorn nu och lägger mig i sängen och läsa en läsläxa. kommer somna på direkten men ska försöka iallafall. godnatt!
bild : Jag i Grisslehamn vid Midsommar
sov gott!♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!