HAHAHAHAHA sinnessjukt!!

Torsdag! Otursdag kanske??! HAHAHAHAHA har en rolig sak som hände mig idag att berätta för er! På matten idag så frågade min lärare en fråga, jag ville svara så jag räckte upp min hand. MEN JAG FICK ALDRIG SVARA!!! mina armar typ dog?! alla i klassen fick svara typ tre gånger var!! Jag fattar inte vad hennes problem är?!?! Sååå jag var sjuuuk förbannad! Och när jag blir superduper arg så GRÅTER jag!! HAHAHAHAHAHHA tårarna kom bara ut?! wierd XD Sen när vi slutade så kom jag ut från dörren och så stod Yuna där. Hon ba : Vad har hänt?!?! Vem har gjort dig?!??!! :O Sen sprang hon upp till dörren och knackade. Sen sa jag : Det var min lärare. HAHAHAHHA ska hon gå in och slå henne eller?? Sen gick jag ner och så stod Hanna där. Hon såg ut som om jag hade blivit slagen eller nått. Sen säger hon : Vad har hänt?!?! Så jag sa : Jag fick inte svara på en fråga. sen började vi GARVA som faan!! HAHAHAAHAHHAHAHA och när jag garvar jättejätte mycket så brukar jag gråta! HAHA det är sjukt! Så det kom mer&mer tårar! hahahaha jag såg ut som ett spöke! mascaran och eyeliner bara rann på facet. hahahahaha När jag berättade för mamma och Thomas på kvällen började jag gråta och garva ännu mer när jag tänker på det. hahahhaa fyfan! Jag gråter när jag är superduperARG. Är det konstigt??^^
Bild från arkivet





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!