BILLYS PAN PIZZA

Just nu mumsar jag på en sån. SÅ SJUUKT GOTT!! Hawaii smak också! namnam!! Har varit jättedåligt på att blogga den här helgen. Jag är ju aldrig hemma. Man måste passa på att vara ute med kompisar och umgås med de så mycket som möjligt. DET ÄR JU LOV!!! Igår var man med Yuna&Hanna&Vilmer&Joel&Kareem&Marcus. Vi var hos mig och chillade. Sen så gick killarna. Sen gick vi till Yuna&Hanna för att hämta deras saker därför att de skulle sova över hos mig. Sen gick vi till Donken och åt. Joel&Marcus kom. Efter vi hade ätit gick vi till skolan och mötte upp Vilmer. Sen gick vi till Ådalen och lekte den där snurrgrejen. Guud jag trodde jag skulle spy :O Men jag som tur så gjorde jag inte det. Efter vi hade lekt klart så gick vi hem till mig och hämta en film och Vilmers tröja som han hade glömt hos mig och efter det gick vi hem till Vilmer och kollade på film. Världens skummaste film. My soul to take heter den. Hängde hos Vilmer till typ halv elva vi hade super mysigt. somnade flera gånger också. haha När vi kom hem kollade vi på en till film. Charlie St. Cloud. Gaaah Zac Efron så så jävla snygg!!! haha sen somnade vi vid halv fyra ungefär. orkar inte skriva mer. hejdå!
orkar inte ladda upp bilder från kameran heller sååå jag bjuder på de två normalaste bilderna från igår ;)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!