Godnatt

heeej!
Historien som jag berättade i det förra inlägget kommer jag komma ihåg hela mitt liv! Efter skolan idag så gick Jag&Yuna&Vilmer till Coop för att handla energi till imorn! Haha Jag&Yuna gjorde det iaf. Vilmer köpte energi till honom idag för han måste ha energi innan han går och tränar. Energi som vi pratar om nu är inte energidricka om ni tror det! Jag menar choklad, godis & läsk! HAHAHA Vi ska nämligen åka till Ängsjö och orientera på en okänd mark med skolan imorn. Hoppas det blir kul! Men jag kanske måste gå lägga mig nu för att jag ska kunna gå hela dan i skogen imorn? Godnatt då! puss!
The Middle East - Blood

En låt som man lyssnade på i början av denna höst. Den är så höstig! haha

HÖÖÖÖÖÖST!!!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!