Helgen i texter&bilder!

Fredag
Orienterade i Ängsjö. Gick 10 km hahaha stolt! Gjorde även VG-banan. Kanske bli klassresa där. Det blev inga bastu för det var avstängt. Buuu! När vi kom tillbaks så var jag&Yuna&Joel hos Vilmer. Vi chillade, åt, sov och kollade på Playa del sol. Skit kul! NOOT! hahaha joo men lite skojig var den. Sen drog Joel hem för hans syster fyllde år. Jag och Yuna åt middag där med Vilmer&hans familj. haha trevligt var det! Efter middagen tog vi en lång promenad hem till Yuna och vi var där och kollade på idol & drack te. Joel kom dit också. mysigt var det! och som sagt så orkade vi inte gå hem så jag & Vilmer fick sova över. hahaha japp där var fredagen slut.
Jag&Haneen på bussen


Yuna&Hivron


Hanna & Hivrons rygg på vår uppvärmning


Brasan


Yuna & Kareem


Gruppbilder


trötta men glada flickor


suuperduupertrött hahaha sötis


hahaha


hahahahahahahahaha va fuuul!!! hahahahahha

gröngölingen i den gröna skogen


duktiga tjejer! vad glad jag såg ut jämfört med de andra hahaaa


aa, vad ska man säga?


the girlz


Hakan den coolaste. hahahaha varför ser Hivron så himla trött ut på alla bilder? o.o


röksvamp!


Emelie & Hivron


gansters


skelettet som vi hittade. scary!


Medans vi väntade på bussen. Detta är Rasmus. Min coolaste kompis!


Den gulliga Vilmer kom med en mugg med brocolli&ost soppa till hans bästavän Joel.
Det står FOR MY BEST FRIEND på muggen. aaaww


kolla vad som finns i muggen!! HAHAHAHAHAHHAHAHA


Svennebananen i pyjamas


öhhhh aa.


kawaii


HAHAHHAHAHAHAHA vi kom in i rummet och såg Vilmer stod och städade och vek alla kläder. Dog av garv!

Lördag
Var tvungen att gå hem klockan tio för vi hade städdag och jag fick plocka alla löv på gräsmattan osv. Sen fixade mig och drog till Vällingby och träffade Yuna&Vilmer&Joel. Köpte presenter till Joels syster. Köpte nudlar och drog hem till Yuna och åt och fixade oss. Sen drog vi till Joel. Mat & tårta & tv-spel och trevliga människor. Vi drog ut och chillade ute en stund & drog hem till Marcus en liten stund. Promenerade & sjöng. HÄRLIGT! Kom hem och åt ännu mer. haha
Yuna & söta Milo


Vilmer & Yuna med Vilmers fina cykel


lite höstbilder o så..


Joel & Yuna ligger på den höstiga marken och kollar på stjärnor. Vilmer ville inte smutsa ner hans jacka, med ett annat ord...GAY!

ha-ha


cooling


tårta är gott! syns det på bilden?


HAHAHA


eeeeuuuuuwwww min dubbelhaka!!!


servicepojken


Marcus&Vilmer&Yuna. Glada miner


Jag vet inte miner


efter jag hade ätit tårtan. Gravida Gamm. 3 månader


Gravida Yuna. 2 månader


haha

Söndag
Ganska tråkig dag. Vaknade kl halv tio för att tvätta kl tio. Åkte till mammas jobb därför att de har en sån där Familjedag så barnen kan gå och kolla hur foräldrarna jobbar. Ganska tråkigt. Småbarn hade roligt. haha men jag åkte dit bara för att se hur mamma jobbade och för att få gratis saft och bullar! hahaha fick med andra saker också t.ex. en ny tandborste, ultrasöta barnplåster! Precis det jag behöver! Köpte Hello Kitty plåster för ganska länge sen och hade knappt använt de men nu jar de försvunnit så det blir perfekt med de nya. Det är superhjältar på de! hahaha Superman & Batman!
har inte tagit några bilder idag men ni får en bild på jag idag ist.

ska diska nu. vi hörs!














Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!