I FEEL SO GOOOOOOD!!

YAAAAAAAAAAAY ÄNTLIGEN LOOOOOOOOOOV!!!!!!
känns skiit skönt! har precis kommit ut från duschen. ska fixa mig nu och snart blir det bio!!!! moahahaha Paranormal Activity 3 men Yuna&Hivron!! Vi kommer kissa, bajsa, spy hahaha och tillslut så dör vi! Sååå om jag inte skriver nått efter detta inlägg så betyder det att jag är död. Är sjuukt taggad inför denna lov! ska bli så kuuul!! Bilderna från igår kommer senare när jag kommer hem. men nu måste jag dra! peeeeace!
Paranormal Activity 3 Trailer

Har sett trailern med Hivron&Yuna för ganska länge sen. Kommer inte ihåg den så mycket men kommer ihåg att den var läskigt, vågar absolut inte kolla på den igen :( hur ska det gå på bion då? :O aja, får väl ha på mig en blöja eller nått...





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!