kanske?

Hellluuu! ;) Har inte bloggat idag för jag vet inte vad jag ska blogga om. Har haft det skiittråkigt. Men hoppas att det blir kul senare på kvällen! Först idag så ringde jag Yasmin men hon var inte hemma. Men nyss så ringde hon tillbaka och sa att hon kommer hem idag, då hade vi pratat om att vi KANSKE  skulle gå på bio idag. Eller nån annan dag. Jag vill se Paranormal activity 3 men eftersom det är 15 årsgräns så kommer vi säkert inte in men man kan alltid Hoppas! Annars hade jag tänkt mig ''In time'' Den är 11 årsgräns och den går samtidigt som  Paranormal activity 3. 19.30 i Vällingby! Själv hoppas jag på skräckfilm :P Håller tummarna!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!