mina händer är kalla, som ditt hjärta!

Yoooyoyoyo!!
Sitter här och har absolut ingenting att göra. hahaha tråkigt liv. mitt te är kallt. eeuuuw! fryser lite grann. Saknar dig! Är lite förkyld fortfarande med mår bättre än för två dagar sen iallafall. Halva veckan har redan gått. shit, vad snabbt! snart är det helg hörni! yay! bara två dagar kvar. håll uuuuut! hahaha nu ska jag nogg kolla runt på weheartit. jag bara älskar att kolla runt på bilder där och säger till mig själv att en dag måste jag skaffa en egen systemkamera. nån dag! hahaha men hörni vi ses imorn!


Min andra älskling hihihi


Fix you - Hampus Engelhardt
Så himla synd att han inte gick vidare i idol! Blir deprimerad när jag lyssnar på den! :(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!