sims moahahahaha

faan va kallt det är! oj, hej förresten!
Gick runt och lät som en anka hela dagen idag! eller, jag låter fortfarende som en anka. hehe det är så kallt och höstig! inte kul kan jag säga. Idag på hemkunskapen gjorde vi kanelbullar eftersom det är kanelbullebagen. gaaah älskar kanelbullar! jag baxade en hel påse med kanelbullar från Vilmer. surpuppa han e asså! jaja, nu ska jag äta bullar och dricka te och spela sims. shit VAD LÄNGE SEEEEN!! har sjukt med tråkigt och vet inte vad jag ska göra och så kom jag på att jag har sims. SUPER! :D aja bloggar snart igen. ses hörni!



Daniel Adams-Ray - Lilla lady


Daniel Adams-Ray - Dum av dig

SOMMARMINNEN!♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!