Sova sova!

shuuulululu!
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng. Ska inte vakna försent som jag gjorde idag. Kom typ fem minuter försent till matten imorse. Jag kan säga att min lärare var inte så glad då. Sen vart jag hos tandläkarn. Gick bra! Sen flyter måndagen på som vanligt. Höll på somna de sista lektionerna också. Det pinsamma var att mina kompisar såg när jag somnade. haha tur att läraren inte såg mig! Hade hemspråk också. GAH! Men fick reda på att det är lov nästa vecka?!?! YAAAY! haha *efter*! menmen faan va skönt det ska bli!!! nu ska jag sova! natti! puss♥
GAMMAL, som ni kanske ser! @Londoneye 2009. omg, mitt hår!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!