thaiserie!

GAAAAAAAH jag sitter här i mitt rum själv, alla lampor tända! GUUUD PARANORMAL ACTIVITY 3 VAR SÅ HEMSKT!!! om ni vill bli skrämda såå GÅ SE DEN!! Jag gick hem REKORDSNABBT! Sprang upp för mina trappor på typ tio sekunder. Nu snackar vi om ungefär 100 trappsteg! jag driver inte! vet inte om jag kommer kunna sova inatt. Kommer iallafall aldrig vara hemma själv från och med nu! NU är det dags för en ny thaiserie som just har kommit ut idag! Har längtat väldigt länge efter den här serien! sen blir det idol! hahaha nu har jag saker att göra så jag slipper tänka på den där hemska filmen. tjarå!
Yuna&Hivron var så rädda så att de fick tårar i ögonen. Jag fick inte därför att jag var en man! ;)
(men jag skrev som en riktig kvinnlig thailändare)
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!