Klassen

Tråkigt jag har det i skolan nu för tiden. När jag typ kollar på  bilderna där folk lägger upp på Facebook när dom skrattar ,leker, busa och sånt i skolan. Helt ärligt. Avis jag blir! Förut i 5an så var min klass det bästa klassen. Fanns liksom ingen annan jag skulle vilja byta till. Vi var en sånt klass alla lärarna tyckte om. Vi höll ihop. Vi gjorde allt ihop både i skolan och efter skolan. Tvärttom mot andra klassen. Men nu är ju allt upp och ner. Alla lärarna typ hatar vår klass. Tjatar varje rast på oss och ''klagar'' varenda lite grej vi gör? och klassen har spritat en hel del. Det var mytcket förändring nu i 6an. Men ännu mer blir det i 7an. Men innerst inne så vet jag att alla älskar varandra och kommer sakna varann i 7an.. ♥
Här skrev Albin när han bytte skolan.. <3
Och nyss skrev Annely att hon ska flytta till Chile! Faan.. Ingen vill ju att det här skulle hända?

Hur som helst! Så som jag skrev. Det är ju sista året alla tillsammans. Det är bäst att man håller ihop♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!