Vänner betyder mkt <3


Tumblr_lnsc8l7vgs1qlhbbxo1_500_large

Var dig själv! Jag älskar alla mina kompisar som dom är. När dom är sig själva. Vissa tror att jag gillar dom mer när dom tycker och tänker som jag. Visst är det kul om någon tycker samma sak som än själv men vissa saker tycker man helt olika. Jag tycker inte att det är nåt konstigt med det. Ibland är det bara kul att höra andras åsikt. En vän som är sig själva visar sig att det är den bästa kompisen någonsin. Att dom vågar säga vad dom tycker och att dom är helt ärliga. Jag märker på vissa som alltid vill hålla med andra på allt dom säger. Det visar sig att dom kanske inte alltid tycker som dom flersta men för att andra inte ska tycka illa om en så måste den alltid hålla med dom andra. Vilket är väldigt synd för hon/han kanske har bättre åsikt men vågar inte säga det. Det sänker ens personlighet väldigt mycket.. Men visst gör alla väl det nångång, och på nåt sätt så ska man vara glad. Jag själv tycker inte illa om såna personer för det bara visar sig att dom vill vara mina vän. Det betyder hur mycket som helst egetligen fast om det blir för mycket tycker jag att  det kan vara lite irriterande. För ändå tycker jag att man ska vara sig själv. Personen som går efter andras åsikter hela tiden fast inte tycker så är ju inte en äkta kompis, men bara falsk. Och att gå runt och vara någon man inte är hela tiden verkar ju lite jobbigt, båda för andra men mest för sig själv!
Jag älskar er för den ni är inte för den ni borde vara! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!