vakna tidigt som en vanlig skoldag

tjatja!
Åhh nu börjar jag bli lite trött och hungrig! Måste vakna kl8 imorn. Nästan som en vanlig skoldag Vi ska till Junibacke. Thomas mamma frågade om jag och Kinesen ville följa med och tydligen så sa jag... Visst varför inte? Glömde förmodligen bort att jag är 16 år gammal. HAHAHA fan! aja vi ska nog bara vara där en stund. Och när jag kommer hem ska jag sovaaaa! Senare på kvällen ska vi åka till Thomas kompis som fyller år. Jag kan tänka mig att jag kommer vara riktigt riktigt trött imorn. haha såå nu tänker jag gå lägga mig så jag får sova några timmar iaf. GODNATT! puss


puss från igår




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!