Vikarie dagen

Heeej :) Sitter nu och lyssnar på musik och kolla på läxor samtidigt. Är nu hemma själv eftersom mamma och Thomas inte har kommit hem ännu och Gamm är på en hockeymatch med kompisar. I alla fall så har vi idag i skolan haft vikarie igen. Kaoz var det!  Men imorgon kommer äntligen våra lärare. Det ska bli skönt imorogn för det är fredag och det betyder att det är sista dagen innan höstlov! Yeeey! ;)
Nu ska jag fortsätta med läxorna innan mamma ringer och frågar om jag har gjort mina läxor :P Har det så bra ♥
<3
Hjälper dom andra som inte har redovisat med sina redovisning. Tur att jag redan har gjort det ;)
Paisan: Belgien :)
Roberts flygplaner :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!