BAKA!!!

Hejsan bloggen!
Tänkte blogga innan jag gick idag men internet var så seg som en snigel så jag hann inte. Jag hade lite brottom också. Jaa iallafall, idag var Jag&Yuna hos hivrom och bakade cupcakes!!!!!! vi hade sjukt roligt! Åt middag där också! Gottiiii!! Sen kollade vi på en thailänsk skräckfilm som heter Alone. FYFAAAN  vad läskigt den var!! FÖR läskig! Vi kollade bara i en kvart ungefär sen var vi tvugna att stänga av för annars kommer vi inte kunna sova inatt. Men vi ska se den någon annan gång hos mig med de andra. Såå vi bestämde oss att kolla på en annan film ist. Det blev Animal Kingdom. Somnade mitten av filmen och vaknade vid slutet ungefär. hahahha jag var jättetrött! Men filmen var ändå helt okej. Japp, det var det som hände idag. Nu ska jag kolla på thaiserie och äta en donut med oboy. Mums! CYA!


just nu

Bilderna från idag kommer sen. Orkar inte ladda upp nu höhöhö




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!