Härlig dag!

Yoyoyooo!!
Sitter och äter choklad! Mums! Film hos Hanna var det idag! Eller först var jag& mamma& kinesen i Vällingby och fikade och gissa vad jag gjorde sen? Jag klippte mig!!! Fast bara topparna hahahaha! När han klippte mig så fick jag inte sitta på en stol som alla andra kunder. Jag fick stå upp!! HAHAHA Därför att mitt hår var så himla långt! Sen köpte vi pizzor men jag åt inte. Träffade Yuna&Hanna&Joel&Max, vi köpte lite läsk o chips och drog hem till Hannapanna. Kollade på två filmer, Fast&Furious5 Den var grym! och Juno, den var okej :) Kom hem typ nästan 00.00 hihihi Nu måste jag nog äta något. Kebabpizza är en väldigt bra idé! Hörs!

PS. Älskar att kolla på statistiken idag! Fortsätt så!


Jag just nu.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!