Idag & lite bilder från grönan!

HEEEEEJ!!
Måste gå plpugga snart! Pluggade inget alls igår. hahahhaa orkade inte. Men idag MÅSTE jag plugga! Har pluggat lite men måste plugga mer, man vill ju ha mvg hallå? Iaf, det var kul i Grönan idag. Åkte Fritt fall, flygande mattan, vilda musen, twister & insane! Har åkt allt förut förutom twister, den var kul. Sen var man i skolan, Vällingbyskolansdag. Från början var det ganska tråkigt för det regnade. Sen blev det roligare när HAN kom ;) hihihii Kom hem med mjöl i håret! Inget mer att berätta så här kommer lite bilder...


Hanna&Hivron på tuben


Vi skulle hålla i en mugg med vatten.... hahahaha kolla vattnet från min mugg! Tur att jag inte blev blöt! Men Hivron blev hahaha


HAHAHAHAHAHAHA Hivrons mugg efter vi hade åkte fritt fall med den!


Jag&Hivron @ twister

Blev inga bilder från vilda musen&insane för att de öppnade inte bildbutikerna :/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!