Idag, torsdag. Imorn, FREDAG!!!!

Yoyoyoyooo!!
Ska berätta lite om dagen! Vart i stan med skolan. Besökte en synagoga (en samlingslokal för judar). Sen hade vi matteprov! moahahaha jag kommer typ få alla rätt! höhöhö nej jag gillar inte att skryta! menmen iaf, efter skolan var Jag&Yuna&Vilmer&Joel&Hakan och åkte moppar. Eller Vilmer&Joel&Hakan åkte, jag&Yuna fick skjuts. hihihi Jag vill också ha en moppe!!!!! Det var kuuul& liiitelite läskigt! Vi åkte till Kanaan, trodde det skulle vara varmt i vattnet men det var iskallt! Haha! Sen var vi och kollade på Vilmers träning. Sen fick jag skjuts hem av Hakan. Sen var det chill här hemma. JA! Imorn är det äntligen fredag!!! KUUUUL! men nu får ni se lite bilder från idag sen blir det Godnatt!

Först lite bilder från synagogan


killarna var tvugna att ha något på huvudet där inne HAHAHAHA


men jag&Emelie vill ju också ha det!


Namnlistor på folk som har dött i koncentrationsläger. Sjukt många!

Nu kommer lite bilder från när vi åkte moppe..


ettsextvå grabbarna


HAHAHAHA jag hade lite tråkigt där när vi åkte^^






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!