jag vill inte gå till skolan!

Heeej!
Har inte haft tid för att blogga idag. Sorry. Vart i centrum med Yuna idag och kollade på kläder. Jag hittade inget men Yuna köpte två tröjor. Konstigt, alltid när Yuna vill köpa nått så hittar hon inte men ist så hittar jag massor med kläder som jag vill ha. hahaha men det här gången så var Yuna ganska nöjd. brabra sen var vi hemma hos mig en stund. Hanna var här oxå. Vi åt choklad och garvade FETT. haha som vanligt dåra. Sen var jag och Yuna och kollade på när Vilmer spelar match. Senare kom Joel&Hakan. Förluster. Synd! När jag kom hem så åt jag och kollade lite på tv. Nu sitter jag och tänker på vad vi har för bildläxa. Äh, jag orkar inte! Den här helgen har varit sååå grym! Det var länge sen man hade kul tre dagar i rad. jaa men imorn börjar det ingen. skolan. ÅHHHHH GODNATT!

Juste! Det var någon som frågade vilka thaiserier jag kollar på. Just nu så kollar jag på två. En som är slut imorn, den heter Tawipop. Och en från 2010 som heter Rabam Duangdao. :)


Lite mer bilder från i fredags. Den underbara dagen!


ÅHH fyfaaan va fuuuuul jag är! HAHAHAHAHAHAHAHAHA



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Bilder från Hannapannas iphone!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!