Mitt liv SUGER så jävla hårt!

Hej!
Komhem för typ en timme sen. Nästan 00.00 hahaha menmen iaf, Jag&Joel&Alex gick till Yunas gård och chillade där en stund. aa, några timmar. haha jaaa skolan var som vanlig. mitt liv blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går! Ingenting händer ju! skolan i 5 dagar sen helg men helgen tar slut så himla snabbt! Juste! Joel&Hanna är ju tillsammans nu! Fan va söta de är! Grattisgrattis! Jag är så himla avundsjuk ska ni få veta! Gaaah! Tur så har jag mina kära vänner på min sida! Tack för att ni finns!

Friendship isn't about who came first or who you known longest. Is about who came and never left.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!