PLUGGAAAAA!!!!!

Yoooo!!
Ska snart dra och plugga hårt! fyfan va jobbigt! iaf, efter skolan åkte Jag&Yuna&Vilmer&Joel&Hakan moppe idag. Först lämnade vi av Yuna för hon skulle hem och plugga. tråkmåns! Men vi andra åkte vidare till Johannelundstippen. Värsta utsikten! Och vädret var fiint! sen käkade vi på en grill precis nedanför tippen. Sen fick jag skjuts hem av Joel. Snällt av honom! och nu MÅSTE jag börja plugga. Det känns som att jag inte kan nånting :( Juste!! Fick faktiskt fullt poäng på matteprovet! Yeeeah! Precis det jag hade förväntat mig! men det är bara del1 ska göra del2 på måndag men det kommer säkert gå jättebra! hihihi hoppas det går lika bra på SOprovet imorn bara! Ha det bäst hörni! SES♥

Tumblr_ls6oi0l1ku1qm89ito1_500_large




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!