Regnig dag

 Det har varit en regnig dag idag. Men kul och härligt dag var det ändå! :D Fast jag brukar typ aldrig tycka om måndagar. Vi sprang ut i regnet, gick i vattenöl, skvätte vatten på varandra! Hahah det var länge sen. Man känner sig liten igen. Idag på SO fick vi välja 3 tre Europerska länder man hels skulle vilja jobba med, Som första har jag valt Portugal. Turkiet som andra och Georgien som tredje val. Bara tog nått. Ingen anledning. Jag lägtar verkligen till att få jobba och välja ut ett land från hela världen. Jag försökte ta ett land som jag trodde att ingen annan skulle välja men tydligen hörde jag att det var många som tog Portugal som andra eller tredje val. Dom enda som tog Portugal som första var jag och Elin, så vi måste lotta om de. Hoppas det inte blir jag. Jag vill nu jobba med Turkiet. Det ska bli kul :D 


Leggings, linne och mjukiströja ^^

Nu ska jag laga mat. Vi ses <3
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!