Today was a fairytale!

TJOOOOOOOOO!
Jag bloggade inte på hela dagen idag, förlåt för det. MEN, idag var det BÄSTA dagen på lääänge kan jag säga här på en gång! Hihihihihi Jag var överlycklig idag på dagen. OMGGGGGG När jag tänker på det vill jag bara skrika så högt jag kan!!!!!! Efter skolan var jag, Hivron, Yuna och Hanna här hos mig och kolla på film och lekte cp. eller nej! Vi var cp:ar for real! HAHAHAAHHAA har massor med galna bilder, galnaste EVER!Men tyvärr så tänker inte jag lägga upp de bilderna här på bloggen. De dödar, vi fyra dog av garv. HAHAHAHHA Jag garvade så himla mycket tills jag började gråta flera flera gånger! Sen på kvällen så snackade jag, Hivron och Hanna på skype. Mycket skratt där också! Guuuud! Önska att varje dag kunde vara en sån här dag! Tack till er som gjorde min dag, speciellt DU!♥

hmmmmm vänta! jag ska försöka hitta den normalaste bilden från idag. Fan va svårt det kommer bli!


De normalaste! Det här får räcka!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!