Today

Hejsaaaaaan!!
Sitter och lyssnar på en ny favorit låt! Det var en kort skoldag idag. Vi har fått nya bästisar idag också. Några killar i sjuan. Så gulliga, trevliga & roliga allihopa! I slutet av dagen sprang vi ju i 30 minuter. Ett varv är ca 800meter. Jag sprang 4 varv. Eller jag gick mest. hahaha latis! Efter vi hade sprungit så chillade jag, Yuna och Hivron i skolan en stund för Yunas hemspråk började en timme efter skolan. Vi var trötta som fan. Sen gick jag hem och väntade på att kinesen skulle svara på telefonen eller komma hem. När hon kom hem så gick vi och åt i Vällingby. När vi kom hem så duschade jag och sen målade naglar. hihi ni ska få se i nästa inlägg. Tjarrå!


hjälp, jag har fått mustasch!


forever alone... HAHAHAHAHAH

Bilderna är från igår.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!