Sanning om mig själv, helt ärligt :)

TRE FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN.

Är du singel?  Jaaa skönt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Jao faktiskt ;)
Är du kär just nu?  Osäker men tror de.

 TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV.
När fyller du år? 18 april
Några piercingar? Nopp 
Vilken årstid är bäst? Sommar ofc<3
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova hur länge jag vill.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag inte är så blyg och tyst.
Vad är du bra på? Jag är bra på att vara BÄST! ^^
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Nej, tillsammans med någon är roligare

TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER.
Vem vet mest om dig? Yasmin och Paisan
Vem är den roligaste av dina vänner? De måste jag nog säga Paisan.
Vem är snyggast av dina vänner? O.o
Vem är mest partyprisse? Sara M eller Hagar tror jag.
Vem är den du helst har filmkväll med? Dom roliga med bra humor och älskar skräck haha:P
Vem av dina vänner är mest ''evil"? Av mina vänner måste jag säga Yasmin ;) ahahha.

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ.
Vem står dig närmast? Mamma eller Gamm. Det känns mer som Gamm
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? I real är det mamma men hjärtat pappa <3
Vem är farligast i din familj? OMG! kan inte vara någon annan, ofc de är Gamm hah!
Vem ser roligast ut i din familj? Nära och kära här i Sverige är det ingen alla har så torra humor. Men i Thailand så är det min morbror 
Vem är coolast? Guud vilken fråga! Jag såklart vem annars?
Har ni något husdjur? Neej
Mest gemensamt med?  Syrran
Underhållningen? När min riktiga pappa levde så var det nog han.
Sover du oftast med? Gamm
Roligaste kvällen med familjen? När jag var liten. Innan min pappa lämnade världen.

TIO FRÅGOR OM IDAG.
Vad har du gjort? Slappat och spelat data.
Vad ska du göra nu? Kolla på TV
Har du gjort något dåligt idag? Nej..?
Vad har du ätit idag? Pizza
Har du duschat idag? Neej men ska innan jag ska sova.
Är du trött nu? Ja ganska.
Vad händer i morgon? Klippa mig och färga håret.
Går du i skolan? Jajjamen.
Har du varit i skolan idag? Nej.

ANNAT.
Hur mår du just nu? Helt okej.
Har du piercat dig? I öronen.
Är du hungrig nu? Nja..
Vad är klockan nu just nu? 22.39
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, blogg.se och youtube.

TELEFON/MOBIL.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Micke
Vem sms:a du till senast? Det var nog Micke

FAMILJ.
Hur länge sen var det du träffa din morsa? typ 5 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Oj.. hmm 9 år sedan eller nåt.

ÖVRIGT.
Gillar du punk? Nej. 
Har du sminkat dig idag? ja

MUSIK.
Lyssnar du på musik just nu? Yees.
Vad gillar du för musik? Pop R&B.

KLÄDER.
Har du fler än 4 linnen? aa
Har du fler än 3 jeans? japp
Har du fler än 5 tröjor? aa många fler.

SMINK OCH HÅR.
Använder du mascara? Neej
Använder du wax? Noo
Använder du ögonskugga? Nää, typ aldrig.
Använder du kajal? Ibland.
Använder du hårspray? Ibland sådär
Använder du volymspray? Nej
Använder du mousse? Nepp.
Använder du deodorant? Jaaa
Använder du skinspray? Nej.
Använder du parfym? nää
Använder du läppglans/läppstift? näää men läppbalsam/läppsyl jaa.
Använder du brunkräm? Nej.. är redan brun
Använder du rouge? noo noo
Uppsatt hår eller hängande? Helst hängande, men uppsatt går lika bra.
Plattar/lockar du håret varje dag? näää brukar vara naturligt men plattar ibland
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Haha nej aldrig, har aldrig gjort de

KÄRLEK.
Har du kysst någon idag? Nej.
Har du ett förhållande? Nepp.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Öhmm långförklaring.. ta det på nåt annat inlägg..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej..
Vem sov du senast bredvid? En kille? Alex eller Christoffer men en tjej, Yasmin.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej.
Var va dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ högstadiet i skolan haha ^.^
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Neeej?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Skulle aldrig ens tatuera mig, så nej




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!