AMAGAD

OMGGG!!! JAG HAR KOLLAT KLART PÅ HELA SÄSONG 2 BARA PÅ NÅGRA DAGAR!!
Hahahahaha ska nu ladda ner säsong 3 och börja kolla nuuu!! Helt sjukt! Gossip Girl in my ♥
Har inte gjort nått speciellt därför skriver jag inte så mycket. bara så att ni vet!
Åh längtar till frukosten imorn! hahaha jaaa jag är hungrig! Men ska nog sova nu då för då får jag ju äta snart!!
GODNATT


Postat av: Sandra

Hej vilken fin blogg!

Förlåt för lång kommentar och ifall jag verkar desperat, men det är jag hihi (A)



Har en tävling på bloggen nu och du kan vinna ett presentkort på 300kronor på NELLY.COM!!.



Anledningen till att jag har det är för att jag behöver all hjälp jag kan få för att samla in röster på min son då han är med och deltar i en tävling!



Gå in på denna länken och gör det 2 lätta reglerna och du har chansen att vinna ett presentkort på Nelly.com !!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-presentkort.html



(har du röstat tidigare på min son så går det nu att rösta om på nytt då allting börjat om ifrån noll)



KOM IHÅG, DU HJÄLPER MIN SON OCH DET ÄR JAG EVIGT TACKSAM FÖR & VILL DÅ HJÄLPA DIG GENOM ATT HA EN TÄVLING! <3

2012-02-29 @ 09:52:22
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Kikar in och önska dig en trevlig kväll! :D

2012-02-29 @ 21:39:20
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!