Dagen efter

yoooooooooo!!!!
Vi ska åka iväg om ca en timme! Födelsedagskalas! Det är Thomas guddotter som fyller år idag! Grattis Lisa!♥
Jag sov kl 1 igår. Tidigt för jag var sjuukt trött! Och jag vaknade vid klockan två på dagen. Det tog ca 10 minuter för mig att komma upp ur sängen. Jag har ca 1000000 blåmärken på kroppen. HAHAHA inte kul!! Undrar varför?!? HAHAA vem vet inte det?! Jag ramlade ungefär 545648 gånger och gjorde typ 32516 kullerbyttor!! OCH JAG ÖVERLEVDE!!! WOHOOO!!! hahahahhaha men ska nog fixa iordning mig nu. Bilderna kommer troligvis upp ikväll! SES!♥
än så länge får ni en bild på mig från gårdagens bussresa. hahaha !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!