jag har saknar dig bloggen men bara lite

halllooooj!!
gud vad det var länge sen jag skrev. förlåååt! Skolan, nationella prov, alla läxor, öppet hus ..aaaa allt! jobbig vecka säger jag bara! Men nu tror jag att jag är tillbaka. :) och jag har en ny drog... GOSSIP GIRL!!!!! ÅHhhh kan inte sluta kolla hahahha det är ju hur kul som helst. men man blir beroende! ska snart käka .. cya!!
Tumblr_lvx7btr2931r6djh0o1_500_largeTumblr_lmfdncm3rk1qd5lwso1_500_largeTumblr_ljws01yvp71qgcd22o1_500_large
och jag har blivit KÄR i den här snyggingen! asså KÄR!! och jag har bestämt mig vad min framtida son ska heta! Nämligen... Nathaniel!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!