mina vänner håller mig vid liv

tjaaaaaaaa
Hur är det med er? Några sjuka? Hoppas inte! Det blir bättre och bättre med mig! Liiiite förkyldning kvar men jag lever!
Skolan idag dåra. Skiiit kul att vara tillbaks och träffa vännerna på rasterna men sjuuuukt tråkig på lektionerna men det visste jag väl redan. Har massor med prov och sånt på g nu men jag klarar det! Mensvärk gör allting värre också. Tack för det! hahhaa
Har chillat med min stackars sjuka mamma hela tiden sedan jag kom hem idag. Tycker verkligen synd om henne! :( Har målat om mina naglar också.. Har inte gjort det på några veckor. Det ska ni få se! men hejdåå då !♥
jag idag



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!