bajs Yuna!

tjaaaa!
hur är det med er?!Har ni haft en bra lördag? jag tänker inte berätta vad jag gjorde idag. Jag berättar imorn istället. det enda ni ska veta är att Yuna är en bajskorv! hahahahha Kan berätta vad Yuna och jag gjorde igår istället. Det var ju fredagen den trettonde igår så vi passade på att ladda ner filmen. vi kollade på den hos Vilmer igår tillsammans med Joel. Kom hem vid halv ett ungefär. Det var kulkul! Just nu äter jag blåbärspaj som jag och mamma har gjort. Imorn fyller min älskade Yuna år. 16 år! så vi ska fira hennes SWEET SIXTEEN. Kommer bli myyyys!! vi hörs! ♥
sommarbruna åhhhh! sommaren 2012 kommer bli FETT!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!