godnatt

yooo!
Har kollat klart på thaiserie. Kvällen spenderades åt våran skumma serie. Vilmer och Joel var här och vi chillade och kollade på serien. Efter de gick så kollade jag på thaiserien och Yuna gjorde jag vet inte vad. hahaha sen åt vi majs med sirap. inte tillsammans för det smakade inte speciellt gott. haha imorn är det sista dagen på lovet! gissa vad vi ska göra? STÄDA OCH TVÄTTA hahahahahaha Hivron och Vilmer kommer hit och hjälper oss. Snälla kompisar jag har va? men ska nog sova nu. måste vakna tidigt imorn därför att vi ska vända tillbaks dygnet. bajsbajs. sovgott!♥
vi brände lite godis och hårstrån. Jag brände min hand.
sådär mysigt hade vi hos Hannaharingenpanna igår. riktigt söta tjejer! dagens haaaaff!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!